Μ' ΑΓΑΠΑΩ ΡΕ ΦΙΛΕ


Πες μου αλήθεια πόνεσες;
Πόνεσες εσύ; Εσύ που έχεις μάθει τόσο καλά να χτυπάς τον άλλον και αλήθεια το κάνεις τόσα καλά. Τόσο καλά που κάθε φορά σε πιστεύω.

Γυρνάω κάθε φορά στα ίδια και στα ίδια. Τα ίδια χάλια αλλά περισσότερος πόνος, γαμώτο.
Γιατί κάθε φορά τρέφω ελπίδες και είναι φρούδες αλήθεια, αλλά τις πιστεύω. Πιστεύω ότι αλλάζει ο άνθρωπος ή μάλλον πίστευα.

Θέλω να φύγεις, γαμώτο, από την ζωή μου. Τον αγαπάω τον εαυτό μου, μ' αγαπάω, το ακούς;
Όσο κι αν δεν το πιστεύεις γιατί αλήθεια έχω χιλιάδες φορές τρέξει από πίσω σου, σε έχω παρακαλέσει, έχω πέσει στα πόδια σου.
Γιατί; Για να γυρίσεις. Γιατί; Επειδή ήλπιζα, επειδή πίστευα σε μας και σε σένα. Επειδή σε ήθελα ρε...

Όσο κι αν δεν το πιστεύεις λοιπόν, μ' αγαπάω!
Αυτό πλέον. Και μόνο. Αγαπάω εμένα, όχι εσένα.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις