ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΠΡΩΙΝΟ ΞΥΠΝΗΜΑ




Κάποια πρωινά είναι τα αγαπημένα μου. Είναι συγκεκριμένα και είσαι σε όλα εσύ μέσα. 
Πρόκειται για τα πρωινά που δυστυχώς έχεις μία δουλειά να κάνεις και πρέπει να ξυπνήσεις και να φύγεις νωρίτερα από μένα. 
Χωρίς εμένα.
Χωρίς να ξυπνήσουμε ανέμελα μαζί. 

Κρύβουν μια λύπη αυτά τα πρωινά μα έχουν γίνει και τα αγαπημένα μου. Στενοχωριόμαστε και οι δύο που φεύγεις και την ίδια στιγμή για να καλύψεις την απουσία σου διοχετεύεις όλη την αγάπη σου για 'μένα πάνω μου. Για να με κάνεις να νιώσω καλά και να κοιμηθώ όμορφα ακόμα κι αν δεν είσαι πλάι μου. Ξέρεις ότι δυσκολεύομαι πολύ στον ύπνο ειδικά όταν ξυπνάω και πρέπει να κοιμηθώ ξανά.
Εκεί δίνεις ρεσιτάλ αγάπης.
Θα μου βάλεις τραγουδάκι για να μου πεις την πιο γλυκιά Καλημέρα του κόσμου. Θα με πειράξεις γλυκά, θα με φιλήσεις τρυφερά και θα μου χαμογελάς ερωτικά. Θα με σκεπάσεις σαν τα μωρά που τους βάζουν ένα μαξιλαράκι δίπλα τους για να μην πέσουν και μην μιλήσω για το σεντόνι που με καλύπτει από πάνω μέχρι κάτω σαν μούμια, αλλά πόσο μου αρέσει αυτό. 
Θα με κοιτάξεις και θα σε κοιτάξω. 
Παρατηρείς την λύπη των ματιών μου και μου λες με αγάπη "σκέψου ότι εσύ είσαι εδώ στο κρεβατάκι μας με ασφάλεια και θα κοιμάσαι ενώ εγώ ξυπνάω από τις 7 και θα είμαι έξω μες την ζέστη και θα δουλεύω".   
Και το κόλπο έπιασε.
Και συ φεύγεις..
Σε σκέφτομαι κάποια λεπτά αλλά βλέπω την φροντίδα σου πάνω μου, θυμάμαι τα λόγια σου και... ο Μορφέας ήρθε! 

Και όταν ξυπνήσω και δεν είσαι εκεί, πάλι είσαι ο καλύτερα άντρας του κόσμου. Γιατί έχεις δώσει παραγγελιά να μου έχουν έτοιμο καφέ. 
Και έτσι η μέρα μου ξεκινάει με μία μεγάλη δόση αγάπης και η ζωή είναι πιο όμορφη όταν ο άνθρωπός σου σε αγαπάει και στο δείχνει από το πρώτο λεπτό της ημέρας του!

Σχόλια

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις