πονεμενη καρδια



Πονάει η καρδιά μου απόψε.
Νιώθω ένα σφίξιμο στο στομάχι.
Κάτι με βαραίνει,μα δε γνωρίζω τι...

Εδώ και τρεις μέρες ο ίδιος, σταθερός και γνώριμος πόνος.
Η ίδια θλίψη.
Το ίδιο ταλαιπωρημένο και κλαμένο πρόσωπο.
Η ίδια στενοχώρια.

Δεν ξέρω τι έχω..
Γιατί λυπάμαι;
Για ποιο σκάρτο λόγο χαλάω την διάθεσή μου;

Μίλα μου καρδιά μου.
Μίλα μου γιατί πολλές φορές σε πονάω χωρίς να θέλω.
Πολλές φορές σε πονάω δίχως να λογαριάζω τα συναισθήματά σου.
Σε έχω κάνει κομμάτια και δεν ακούω που παραπονιέσαι.
Γιατί βρε άτιμη παραπονιέσαι γλυκά.

Μια καρδιά σε έχω όμως.
Για αυτό μίλα μου πριν να είναι αργά..

"Μην ξεχάσεις όμως ότι όπου είναι η καρδιά σου, εκεί είναι και ο θησαυρός σου. Και πρέπει οπωσδήποτε να βρεις τον θησαυρό σου για να έχουν νόημα όσα έχεις ανακαλύψει στο δρόμο σου." Πάουλο Κοέλο

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις