φετος, η ευχη μου εισαι εσυ!



Να σου εκμυστηρευτώ κάτι;
Δεν ευχήθηκα τίποτα για το νέο έτος.
Τίποτα φανταχτερό, ονειροπόλο, ιδεώδες ή μονότονο.
Καμία κλασική φράση.
Καμία τυπικότητα.

Ευχήθηκα για εμάς.
Κάθε χρόνο και καλύτερα.
Κάθε χρόνο και πιο ευτυχισμένα.
Κάθε χρόνο και πιο αγαπημένα.
Κάθε χρόνο και μαζί!

Πες μου πως μπορεί να γίνει διαφορετικά;
Σου φαίνεται υπερβολικό;
Ουτοπικό;
Όχι, θα σου πω εγώ.
Γιατί δεν υπάρχει χρόνος χωρίς εσένα.

Ο χρόνος κυλά μόνο μαζί σου.
Μόνο με την ύπαρξή σου.
Την παρουσία σου δίπλα μου, πλάι μου, κοντά μου.
Με το χαμόγελο στα χείλη σου.
Με την απίστευτη φατσούλα σου.
Με τη γλυκιά φωνούλα σου.

Ο χρόνος κυλά..
Με την αγάπη σου.
Αυτή που έχεις για εμένα.
Για εμάς.
Αυτή που σου έχω.
Αυτή που έχω για εσένα ολόκληρο.
Η αγάπη που έχουμε ο ένας για τον άλλον και κυλά στις φλέβες μας.

Μόνο αγάπη νιώθω όταν είμαστε μαζί.
Όταν με παίρνεις αγκαλιά και μου ζουλάς τα μαγουλάκια.
Όταν με κοιτάς με τα μεγάλα ματάκια σου γεμάτα ευτυχία και έρωτα.

Έχεις μετρήσει πόσα υποκοριστικά έχω χρησιμοποιήσει;
Ξέρεις γιατί χρησιμοποιώ μόνο αυτά;
Γιατί νιώθω μια απίστευτη γλύκα μαζί σου.
Μια ευτυχία τεράστια.
Ζω έναν έρωτα μέλι και αγάπη.
Μόνο τυχερή αισθάνομαι που σε έχω.
Γι'αυτό αγάπη μου, μείνε και του χρόνου.

Ο Χρόνος..
Η Ζωή..
Είσαι όλα εσύ.
Με κάθε λέξη, κάθε εικόνα, κάθε στιγμή και λεπτό είσαι στη σκέψη μου.
Πώς γίνεται να ξεχαστείς εσύ;
Μια δυνατή, φωτεινή και αγαπημένη παρουσία στη ζωή μου.
Τόσα χρόνια μαζί, φεύγεις εύκολα;
Δε φεύγεις.
Γι' αυτό σου λέω, μείνε και του χρόνου.
Ο χρόνος κυλά καλύτερα μαζί σου.
Βασικά, μόνο μαζί σου.

Και κάτι τελευταίο..
Συνέχισε να με πειράζεις.
Δε θέλω μόνο να με χαϊδεύεις, αλλά και να με προκαλείς.
Πάντα, όπως εσύ ξέρεις!

Σε αγαπάω!
Τόσο κι άλλο τόσο...




Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις