ΑΓΑΠΑ ΜΕ ΟΠΩΣ ΠΑΛΙΑ




Πιέστηκα σήμερα.
Πιέστηκα προχθές.
Πιέζομαι κάθε μέρα.
Μαζί σου...
Εξαιτίας σου..
Όλο θέλεις, όλο ζητάς, όλο απαιτείς.. Μα που είμαι εγώ σε όλα αυτά;
Που είναι οι δικές μου λαχτάρες και επιθυμίες;
Θες να είμαι δίπλα σου να σε φροντίζω να σε κάνω καλά να σε ικανοποιώ και να σε υπακούω. 
Και εγώ τι θέλω ξέρεις ;
Εγώ τι αγαπάω και τι αναζητώ ;
Κάθε μέρα ξυπνάς, πηγαίνεις δουλειά έρχεσαι τρως κοιμάσαι για μεσημέρι ξυπνάς απόγευμα το βράδυ τρως και μετά κοιμάσαι και ξυπνάς πάλι για δουλειά και πάλι τα ίδια.

Εγώ τι κάνω και πως περνώ;

Όλα ένας φαύλος κύκλος. Ένα ατέρμονο βασανιστήριο. Μια ζωή ανούσια και άσκοπη. Μια συζυγική σχέση βαρετή και αδιάφορη, συναισθήματα πλήξης και ανίας. Μία σιωπή κυλά μέσα μου και είναι άδεια..
Σήμερα πάλι η ίδια ζωή.
Αύριο πάλι η ίδια. Πάλι η ίδια καθημερινότητα πάλι η ίδια ρουτίνα, πάλι...
Βαρέθηκα να βαριέμαι. Βαρέθηκα να μην έχω ζωή. Να μην υπάρχει ευτυχία. Βαρέθηκα να πλήττω και να μην κάνω τίποτα.

Ξύπνησα και έλειπες σήμερα...
Είχες φύγει για έναν άλλο κόσμο μακρινό. Και δεν έχω κάποιον να νοιάζομαι, να φροντίζω, να ικανοποιώ, να ακούω αυτά που θέλει και να τα κάνω πράξη.
Δε χάρηκα.
Μου έλειπες.
Τα θέλω όλα αυτά στη ζωή μου.
Θέλω να υπάρχεις στη ζωή μου. Με αυτά που είσαι. Αρκεί να σε έχω. Αρκεί να είσαι πλάι μου...
Αρκεί να με αγαπάς όπως με αγάπησες!


Υ.Γ: Κι αν η ζωή σου έχει γίνει μονότονη, μη σκας.
Άλλαξε την.
Αναδημιούργησε την. Βάλε στοιχεία χαρούμενα, πολλή αγάπη και θα λάμψει σαν το αγαπημένο σου αστέρι στον ουρανό!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις