αυτο ειναι για εσενα!




Ήξερα κάθε σημείο στο σώμα σου. Κάθε ομορφιά. Κάθε πόνο που άφησε σημάδι.
Σε ήξερα!
Ήσουν πάντα δίπλα μου. Σε κάθε κατάσταση. Σε κάθε δυσκολία. Σε κάθε ευτυχία. Ήσουν εκεί στις ευκαιρίες που είχα. Εκεί για να με στηρίξεις.
Το έκανες, το ένιωθα.
Ήσουν η δύναμή μου. Το στήριγμά μου. Η ευτυχία μου.
Σε 'σένα έτρεχα πάντα. Όταν πονούσα, όταν ήθελα να κλάψω, όταν ήμουν λυπημένη. Όταν εγώ δεν ήξερα τι είχα, εσύ ήσουν σίγουρος. Κάθε σου λέξη μια αλήθεια, κάθε σου αγκαλιά δύναμη για να αντέξω και  να συνεχίσω.
Δε μου έκρυβες ποτέ την αλήθεια. Δε μάσαγες τα λόγια σου. Όποτε έπρεπε μίλαγες στυφά. Με χάλαγε ομολογώ η ωμότητά σου, έτσι πάνω στη στιγμή, αλλά πόσο συχνά το βρίσκεις αυτό;
Μου άρεσε.
Το λάτρευα, όπως λάτρευα τα πάντα σε 'σένα.
Σε λάτρευα.

Σε σκέφτηκα σήμερα.
Ήσουν όμορφος.
Πάντα ήσουν. Με κανέναν δε συγκρινόσουν.
Ήσουν η αδυναμία μου.
Άλλαξα για σένα. Άλλαξα τον εαυτό μου, τον χαρακτήρα μου.

Ομορφαίνει η αγάπη λένε. Καλά λένε! 
Πίστεψα σε 'μένα χάρη σε ΄σένα. Πίστεψα στις δυνάμεις μου, στις σκέψεις και στις απόψεις μου. Έμαθα να ακούω. Έμαθα να σκέφτομαι και μετά να πράττω. Έμαθα να κάνω χειροτεχνίες. Εγώ. Να χρησιμοποιώ τα χέρια μου για κατασκευές. Ούτε στα πιο τρελά μου όνειρα.
Και όλα αυτά για εσένα.
Έγινα καλύτερη, μέσα από εσένα. Με αγάπησα. Αγάπησα τον εαυτό μου, το σώμα μου χάρη σε 'σένα.
Είσαι η αιτία για όλα τα καλά μου.
Είσαι η αίτια για την καλύτερη εκδοχή του εαυτού μου.
Είσαι ότι καλύτερο είχα.
Θα είσαι.
Πάντα θα είσαι.
Η μισή μου ζωή..

Σε σκέφτηκα σήμερα. 
Σκέφτηκα... 
Πόσο μου έχεις λείψει...

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις