fight like a girl


Το ξέρεις ότι μπορείς να καταλάβεις την αλήθεια με τα μάτια;
Κοιτάζοντας τον άλλον απλά και σταθερά στα μάτια του.
Η αλήθεια των ματιών είναι ανεκτίμητη αξία. Να το θυμάσαι.

Έχεις τον άλλον απέναντί σου και αναρωτιέσαι:
<< Λέει αλήθεια; Μα δεν γίνεται αυτό. Σίγουρα, με κοροϊδεύει. >>
Οι σκέψεις πολλές. Τα συναισθήματα διχασμένα.
Θες να τον πιστέψεις, το θες τόσο πολύ.
Θες να λέει αλήθεια, ώστε να τον πάρεις μια δυνατή αγκαλιά, να κουλουριαστείς μέσα της, να σου καταρρίψει κάθε αμφιβολία και παλαβομάρα.
Να γίνεται ξανά ένα σώμα με σώμα.
Κοιτάς το πρόσωπο και φυσικά εστιάζεις στα χείλη του κι όχι στα μάτια του.
Αχ, πόσο θα ήθελες να τον φιλήσεις τώρα, έτσι δεν είναι; 
Αυτά τα λαχταριστά, ζουμερά κόκκινα χείλη του. Αυτά που, όταν σε φιλούν, μαγνητίζεσαι.
Το σώμα σου δέχεται ένα δυνατό ηλεκτροσόκ.
Θες να τα δαγκώσεις, να τα γευθείς.
Τα θες.
Τον θες.
Να 'ξερες πόσο σε καταλαβαίνω.

Εε, κοπέλα είσαι όμως. Τσακωμός. 
Hellooooo!
Σου λέει κάτι αυτή η λέξη;
Κάτσε να σου θυμίσω.
Εμείς τα κορίτσια γουστάρουμε τους τσακωμούς, θέλουμε να τσακωνόμαστε.
Θέλουμε να υπάρχουν στη ζωή μας, πόσο μάλλον στη μέρα μας.
Τσακωμός με το αγόρι σου; 
Εκεί είναι που φτιάχνεσαι.
Που τρελαίνεσαι.
Γουστάρεις ρε. Ναι, γουστάρεις.
Επιστρατεύεις κάθε τακτική, κάθε κολπάκι, κάθε νάζι σου. Βγαίνει η σκύλα από μέσα σου.
Γιατί τέτοιες γινόμαστε σε κάθε τσακωμό, ας μην το αρνιόμαστε κορίτσια.
Τέτοιες είμαστε και τί θέλουμε;
Να έχουμε πάντα δίκιο.
Είναι η φύση μας φτιαγμένη βρε αγόρι μου, η ιδιοσυγκρασία και όλο μας το είναι.
Τέτοιες είμαστε και το ξέρεις και το θες και μένεις. Αφού δεν μπορείς χωρίς τέτοια θηλυκά, φίλε άντρα.
Γέννημα θρέμμα, σκύλα.
Και στο τέλος, το ξέρεις και το ξέρω. Εγώ έχω δίκιο και θα έχω.
Αποδέξου το.
Κι αν θες να έχεις δίκιο, έστω κάποιες φορές, το αξίζεις αυτό βρε μωρό μου.
Τότε λοιπόν, θα κοιτάξω τα μάτια σου. Αυτά θα μου φωνάζουν:
<< Φτάνει. Σταμάτα. Φταις τώρα. Φταις. Αποδέξου το. ΣΚΥΛΑ.>>
Θα τα ακούσω, πίστεψέ με.
Θα καταλάβω κάθε λέξη, κάθε πρόταση. Κάθε νόημα.
Θα υπακούσω.
Θα υποταχθώ.
<< Φταίω >>  θα σου πω.
Θα σε δω να χαίρεσαι.
Να περηφανεύεσαι.
Όμως, εγώ θα ξέρω μωρό μου, ότι αυτό ήταν μία νίκη. Μία στις χίλιες που έχω κερδίσει μαζί σου.
Κι αυτή;
Από επιλογή.

Kisses my love! 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις