ΛΟΓΙΑ ΑΓΑΠΗΣ





Και ξέρεις τι με πόνεσε πιο πολύ; Ότι το ξέραμε και οι δύο το τέλος μας. Ξέραμε ότι κόντευε, ξέραμε ότι υπήρχε και θα 'ρθει αλλά ήμασταν αγέρωχοι, ακούραστοι, αλύγιστοι. Το ζούσαμε. Ζούσαμε την κάθε στιγμή. Προσπαθούσαμε τουλάχιστον να ζούμε την κάθε στιγμή. Σα να μην ήταν η τελευταία μας. Αλλά ξέραμε μωρό μου εγώ και συ πως δεν γίνεται άλλο.

Μέχρι πόσο θα το κρατούσαμε κρυφό από τους εαυτούς μας; Βαθιά μέσα μας το ξέραμε. Τα είπαμε. Τα κάναμε. Νιώσαμε. Αγαπήσαμε. Και το κυριότερο; Ερωτευτήκαμε! Δε σε ξεχνάω. Δε με ξεχνάς. Δε σταματάω να σ' αγαπάω. Δε σταματάς. Θα έχεις πάντα θέση στην καρδιά μου. Θα ήθελα τόσο να είχες και στην ζωή μου την κυρίαρχη θέση...


Κάποτε σου είχα αφιερώσει "είσαι 'συ ο άνθρωπός μου ", πόσο σου ταίριαζε; Πόσο το πίστευα και το πιστεύω; Ήσουν και θα είσαι. Δεν αλλάζει. Αλλάζει μόνο ο τρόπος που θα είσαι όμως. Παίξαμε αλλά δε χάσαμε. Μόνο κερδίσαμε, μωρό μου. Ξέρεις μόνο εσύ κι εγώ καταλαβαίνουμε αυτή τη φράση. Κέρδισα τόσα από σένα, έζησα στιγμές και ένιωσα συναισθήματα που δεν πίστευα ότι θα μπορούσα. Πράξεις που δεν πίστευα ότι θα έκανα.


Είσαι ο έρωτας μου!

Να θυμάσαι πάντα ότι είσαι ένα κομμάτι μου.
Γαμώτο σου...




Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις