το απολυτο συναισθημα !

Σκέψεις τριγυρνάνε μες της νύχτας το σκοτάδι.
Τι μου έκανες και μου άφησες ανεξίτηλο σημάδι;
Στιγμές ξεγνοιασιάς, αληθινού γέλιου, πραγματικής ευτυχίας.
Στιγμές ελευθερίας μέσα στην ίδια μας την σχέση.
Γιατί μαζί σου ήμουν ελεύθερη, ήμουν εγώ, ο εαυτός μου και μόνο.
Δεν προσποιούμουν για να με αποδεχτείς, όπως έκανα με άλλους.
Ήμουν όπως ήθελα να ήμουν.
Ελεύθερη.

Αχ... πόσο λαχταρούσα να σε βλέπω κάθε μέρα.
Πόσο περίμενα την στιγμή μας.
Εγώ κι εσύ έλεγα ξανά και ξανά.
Εγώ κι εσύ μαζί.
Κι όταν έφτανε η στιγμή ξέχναγα σκέψεις, υποχρεώσεις, ώρα και τον κόσμο όλο μαζί σου. Αφού εκείνη την στιγμή ο κόσμος μου ήσουν εσύ.
Είχες αυτό το μαγικό να με αγγίζεις και να χάνομαι.
Να ανατριχιάζω σε κάθε σου άγγιγμα.
Ακόμα ανατριχιάζω και που το σκέφτομαι.
Ήσουν μαγεία για μένα.

Αυτό είναι ο έρωτας τελικά...
ΜΑΓΕΙΑ.
Και πραγματικά αξίζει να το ζήσει κάποιος έστω και μία φορά στην ζωή του!
Ηλέκτριζες κάθε μου κύτταρο με το άγγιγμά σου.
Το σώμα μου ένιωθε την τρέλα σου, την όρεξή σου για αυτό.
Ένιωθε ότι ήθελε το απόλυτο και εσύ μπορούσες να του το δώσεις.
Είχες απόλυτη δύναμη πάνω του.
Με εξουσίαζες εκείνη την στιγμή.

Αφηνόμουν στα χέρια σου και μου άρεσε.
Μου άρεσες.
Σε ποθούσα.
Όλο μου το είναι σε ήθελε και σε ζητούσε.
Κάθε μέρα, κάθε στιγμή, κάθε ώρα και λεπτό.
Έγινες η ανάγκη της ζωής μου.
Η επιθυμία της μέρας μου.

Ήσουν, είσαι και θα είσαι το πιο δυνατό μου συναίσθημα.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις