μετα απο 'σενα τι ;



Πέρασε καιρός.
Πέρασε καιρός από τότε.
Από τότε που..
Ούτε να το πω, ούτε να το γράψω θέλω. Φτάνει που το αισθάνομαι. Φτάνει που έγινε.
Ένας άγγελος είσαι τώρα. Ένας άγγελος, όμως ήσουν και τότε. Μία φορά δε σε φίλησα για αντίο. Αυτό το βράδυ . Το τελευταίο μας βράδυ. Βλέπεις έκανα μπάνιο κι εσύ έπρεπε να φύγεις για την νυχτερινή βάρδια.
<< Σε αγαπάω πολύ μωρό μου, φεύγω >> είπες πριν κλείσεις την πόρτα.
<< Σε αγαπάω. Να προσέχεις αγάπη μου >> σου φώναξα κι ήλπιζα να το είχες ακούσει.
 Και το άκουσες. Εσύ  πρόσεξες. Ο άλλος έφταιξε. Αυτός που μάλλον δεν είχε κάποιον να του πει να προσέχει ή και να είχε δεν θέλησε να το ακούσει- αυτός δεν πρόσεξε.
Πόσα λεπτά πέρασαν ;
Τριάντα από την στιγμή που έφυγες;
Εε, χτύπησε το τηλέφωνο.
Το ένιωθα μωρό μου. Κάτι κακό είχε συμβεί. Κάτι κακό και είχε σχέση μ' εσένα.
Το ένιωθα.
Το αισθανόμουν
Με σφιγμένο στομάχι, σήκωσα το τηλέφωνο.
<< Η κυρία Παλαιολόγου; >>
<< Μάλιστα >> λέω.
<< Κυρία Παλαιολόγου, ο άντρας σας.. >>

Από 'κει και μετά σταμάτησα να ακούω. Από 'κει και μετά ήξερα τι θα πει. Ήξερα τι είχε συμβεί. Από 'κει και μετά το τηλέφωνο έπεσε , τα δάκρυα σαν αυτόματο άρχισαν να κυλούν αδιάκοπα, στην καρδιά μου κάτι έσπασε- ένας πόνος αφόρητος- καθόλου αξιοζήλευτος. Για 30" δευτερόλεπτα μάλιστα, νομίζα, ότι σταμάτησε να χτυπά. Πονούσα τόσο μα τόσο πολύ. Ένιωθα κάτι να ξεκολλάει από μέσα μου. Να έσπαγε ένα κομμάτι. Να ήμουν με μισή καρδιά. Με μισή ζωή θα ζούσα και το ήξερα.
Ένας τρελός, μεθυσμένος, ασυνείδητος άνθρωπος έπεσε πάνω σου με μεγάλη ταχύτητα. Πόσο παραπάνω θα ήθελα να σε βρίσω εσένα που το έκανες. Αλλά δεν άξιζε, γιατί  ό,τι είχα χάθηκε. Μία για πάντα. Έφυγε και δεν γυρίζει πια. Όποια μάχη και να δώσω , οι άνθρωποι που πεθαίνουν δεν γεννιούνται ξανά. Όσο και να το θέλω, όσο και να το παλέψω. Τέτοιοι άνθρωποι πάνε στον παράδεισο, μας προσέχουν, μας δίνουν δύναμη και πάνω απ' όλα μας αγαπάνε. Είναι οι φύλακες άγγελοί μας.Το φυλαχτό μας.

Αν με ακούς-που το κάνεις, το ξέρω- να ξέρεις ότι πονάω πολύ. Άδειο το σπίτι χωρίς εσένα, μια σιγή κυλάει και δεν κοιμάμαι πια στο κρεβάτι μας, Με πονάει η άδεια πλευρά δίπλα μου. Γιατί ξέρω ότι δεν είσαι στην δουλειά πια. Ξέρω ότι έχεις φύγει. Πονάω ζωή μου..
Να προσέχεις.
Να με προσέχεις!
Σε αγαπάω..
Η γυναίκα σου.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις